Taxa de participare

Taxa de baza a competitiei este 125 RON pentru debateri, 0 RON pentru arbitri (main, eligibili pentru a fi chair) si 125 RON pentru observatori.

  • Taxa de baza NU include cazarea. Mai multe detalii mai jos.

  • Taxa de baza include:
    Cină in ziua de vineri;
    Mic dejun, masa de pranz si cina in ziua de sâmbătă;
    Mic dejun si masa de pranz in ziua de duminică;
    Coffee Break pe parcursul competitiei;
    Diverse materiale.

  • Pentru cazare la cămin in zilele de sambata si duminica (2 nopti), participanții vor plătii 25 de RON în plus astfel taxa cu cazare va fi de 150 RON!

  • Delegațiile ce doresc cazare in regim hotelier, ne pot contacta pentru recomandări.

  • Arbitrii shadow au acelasi sistem de taxa ca debateri.

Reguli privind plata:

  • Cluburile inscrise care au echipe acceptate (nu sunt pe lista de asteptare) trebuie sa achite taxa (arbitri si echipe) pana pe data de 20 noiembrie. In cazul in care un club nu a platit taxa pana la data specificata, clubului respectiv i se va taia numarul corespunzator de echipe, in locul lor fiind promovate echipele de pe lista de asteptare.

  • Echipele de pe lista de asteptare trebuie sa faca plata conform informatiilor primite pe email. Ele nu trebuie sa achite taxa sau avansul pana nu au locul confirmat. Promovarea echipelor de pe lista de asteptare va incepe pe 21 noiembrie.

Detalii de plata:

Plata se poate face prin transfer bancar sau prin depunere in contul de mai jos:

  • Titular: Asociația Română pentru Gândire și Oratorie

  • Cod IBAN: RO61RNCB0623112091040001

  • Contul este deschis la BCR Ploiesti.

Cand efectuati plata, va rugam sa luati in precizați:

  • Numele clubului pentru care faceți plata;

  • Numărul de echipe;

  • Numarul de arbitri principali;

  • Numarul de arbitri secundari.

Exemplu: „ARGO LTSSAA 1, 1 chair, 2 shadow”

De asemenea, va rugam sa luati in considerare urmatoarele aspecte:

  • Toate costurile aferente transferului bancar (e.g. comisioane bancare) sunt suportate de participanti;

  • De asemenea, va rugam sa ne trimiteti dovada de plata la mihai.tonsciuc@argodebate.ro odata cu efectuarea platii. Va rugam sa includeti specificatiile de mai sus si in corpul emailului, pentru claritate;

  • Va rugam sa incercati, acolo unde este posibil, sa platiti per delegatie, nu individual. Daca acest lucru nu este posibil (de exemplu, daca membrii delegatiei provin din zone geografice diferite), va rugam sa trimiteti dovezile de plata ca atasamente la acelasi email.

Burse sociale

Ediția a 13a “Primu’ Turneu ARGO” oferă 6 burse sociale participanților (debateri).

Datale beneficiarilor și aplicanților sunt confidențiale. Tot procesul (aplicarea, comunicarea și rezultatul aplicării) se va desfășura via email între aplicant și echipa de organizare!

Criterii de eligibilitate:

  • Venitul mediu al ultimelor 3 luni, pe membru de familie să fie sub 900 lei;
  • Să se prezinte dovada veniturilor fiecărui membru al familiei în ultimele 3 luni (fluturașul de salariu, talonul de pensie, adeverință de elev, student, șomer, etc.) și o declarație pe propria răspundere cu privire la numărul membrilor familiei în timpul precizat de organizatori via email.

Criterii de departajare:

  • Persoanele cu veniturile medii în ultimele 3 luni, pe membru de familie, mai mici vor avea prioritate;
  • Departajarea între persoanele cu același venit se va face prin sistemul “primul venit, primul servit”.

Programul înscrierilor:

  • Înscrierea se poate face începând cu 10 noiembrie (va fi disponibil inițial pe Facebook, apoi la câteva minute și pe site), aplicațiile fiind acceptate până pe 13 noiembrie
  • Persoanele acceptate vor fi anunțate tot prin email, pe data de 15 noiembrie.

Comunicarea și aplicarea se face la adresa office@argodebate.ro;

Atenție!

Aplicarea se face individual doar după ce echipa sa a fost acceptată;

  • Bursa pe care o oferim include taxa de bază + 2 nopți de cazare (varianta standard);
  • Persoanele care primesc răspuns negativ vor trebui să achite taxa la fel ca restul participanților, încadrându-se în programul precizat de organizatori;
  • Lipsa tuturor documentelor necesare face aplicarea să fie nulă;