Taxa de participare

Taxa de baza a competitiei este 120 RON pentru debateri si arbitri shadow, 0 RON pentru arbitri pricipali (adulți care au terminat liceul și au cel puțin 1 an de debate expriență arbitraj/jucat) si 150 RON pentru observatori.

  • Taxa de baza NU include cazarea. Mai multe detalii mai jos.

  • Taxa de baza include:
    Cină in ziua de vineri;
    Mic dejun, masa de pranz si cina in ziua de sâmbătă;
    Mic dejun si masa de pranz in ziua de duminică;
    Coffee Break pe parcursul competitiei;
    Diverse materiale.

CAZARE:
Pentru că locurile la o anume opțiune de cazare sunt limitate, vă rugăm să bifați opțiunea de cazare încă đin momentul înscrierii delegației. Delegațiile trebuiesc cazate în același loc cu însoțitorul.

  • CĂMIN! Pentru cazare la cămin (camere de 8 persoane și băi comune) in zilele de sambata si duminica (2 nopti), participanții vor plătii 35 de RON în plus astfel taxa cu cazare va fi de 155 RON! Locurile la Cămin sunt limitate (căminul se află în imediata proximitate a spațiului de joc)

  • HOTEL! Pentru participanții care doresc cazare la Hotel, oferim cazare la Hotel Forum, pentru aceasta cazare participanții trebui să plătească în plus 80 RON, taxa de participare cu cazare la Hotel Forum fiind de 200 de RON. Hotelul nu este situat lângă spațiul de joc dar oferă confort foarte bun iar taxi-ul de la hotel până la spațiul de joc costă în jur de 12 lei și durează 10 minute.

  • Arbitrii shadow au acelasi sistem de taxa ca debateri.

  • Arbitri main vor plăti doar surplusul de cazare la Hotel dacă doresc să stea la Hotel.

Reguli privind plata:

  • Cluburile inscrise care au echipe acceptate (nu sunt pe lista de asteptare) trebuie sa achite taxa (arbitri si echipe) pana pe data de 20 noiembrie. In cazul in care un club nu a platit taxa pana la data specificata, clubului respectiv i se va taia numarul corespunzator de echipe, in locul lor fiind promovate echipele de pe lista de asteptare.

  • Plata se face doar pe delegație! Toate persoanele din delegație trebuie să plătească împreună!

  • Echipele de pe lista de asteptare trebuie sa faca plata conform informatiilor primite pe email. Ele nu trebuie sa achite taxa sau avansul pana nu au locul confirmat. Promovarea echipelor de pe lista de asteptare va incepe pe 21 noiembrie.

Detalii de plata:

Plata se poate face prin transfer bancar sau prin depunere in contul de mai jos:

  • Titular: Asociația Română pentru Gândire și Oratorie

  • Cod IBAN: RO61RNCB0623112091040001

  • Contul este deschis la BCR Ploiesti.

Cand efectuati plata, va rugam sa luati in precizați:

  • Numele clubului pentru care faceți plata;

  • Numărul de echipe;

  • Numarul de arbitri principali;

  • Numarul de arbitri secundari.

Exemplu: „ARGO LTSSAA 1, 1 chair, 2 shadow”

De asemenea, va rugam sa luati in considerare urmatoarele aspecte:

  • Toate costurile aferente transferului bancar (e.g. comisioane bancare) sunt suportate de participanti;

  • De asemenea, va rugam sa ne trimiteti dovada de plata la argodebateclub@gmail.com odata cu efectuarea platii. Va rugam sa includeti specificatiile de mai sus si in corpul emailului, pentru claritate;

  • Va rugam sa plătiți doar pe delegație, nu individual. În situații excepționale vă rugăm să ne contactați.

Burse sociale

PTA 2018 oferă 6 burse sociale participanților (debateri).

Datele beneficiarilor și aplicanților sunt confidențiale. Tot procesul (aplicarea, comunicarea și rezultatul aplicării) se va desfășura via email între aplicant și echipa de organizare!

Criterii de eligibilitate:

venitul mediu al ultimelor 3 luni, pe membru de familie să fie sub 1000 lei;
să se prezinte dovada veniturilor fiecărui membru al familiei în ultimele 3 luni (fluturașul de salariu, talonul de pensie, adeverință de elev, student, șomer, etc.) și o declarație pe propria răspundere cu privire la numărul membrilor familiei în timpul precizat de organizatori via email.

Criterii de departajare:

Persoanele cu veniturile medii în ultimele 3 luni, pe membru de familie, mai mici vor avea prioritate;
Departajarea între persoanele cu același venit se va face prin sistemul “primul venit, primul servit”.

Aplicațiile vor fi acceptate până pe date de 25 noiembrie, iar persoanele acceptate vor fi anunțate pe mail tot pe data de 25 noiembrie.

Comunicarea și aplicarea se face la adresa argodebateclub@gmail.com.

Atenție!

Aplicarea se face individual doar după ce echipa sa a fost acceptată;
Bursa pe care o oferim include taxa de bază + 2 nopți de cazare (varianta standard);
Persoanele care primesc răspuns negativ vor trebui să achite taxa la fel ca restul participanților, încadrându-se în programul precizat de organizatori;
Lipsa tuturor documentelor necesare face aplicarea să fie nulă.